داون‌لودنوشته‌ها

سرمقاله‌ها

سرمقاله‌ي شماره‌ي 58 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي
سرمقاله‌ي شماره‌ي 59 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي
سرمقاله‌ي شماره‌ي 61 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 62 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 63 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 64 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 65 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 66 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 68 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 69 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 70 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 73 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

سرمقاله‌ي شماره‌ي 74 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي
سرمقاله‌ي شماره‌ي 75 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي
سرمقاله‌ي شماره‌ي 76 نشريه‌ي رشد آموزش زيست‌شناسي

درباره‌ي زيست‌شناسي

در جست و جوي جايگاه زيست شناسي;

جايگاه
نوين دانش زيست شناسي;






ساختار
زيست‌شناسي


رويكرد
نظريه‌محور به‌ حيات(ترجمه)

 

 

آموزش زيست‌شناسي:

کاربرد
آزمون هاي; تصويري; براي; سنجش در درس زيست شناسي;

ارزشيابي;
از عمق يادگيري;

آموزش
زيست شناسي;:روندهاي; نوين، رويکردهاي; نوين، هدف هاي;
نوين

توسعه‌ي
آموزش زيست‌شناسي

معماي
بزرگ آموزش زيست‌شناسي

تجربه هاي از المپياد جهاني زيست‌شناسي
يادگيري پروژه ‌محور


يادگيري مبتني بر پروژه، چگونه در آموزش علوم از پروژه استفاده کنيم

انداختن تخم مرغ از بام، چگونه در آموزش علوم از پروژه استفاده کنيم

پروژه در کلاس شما، چگونه در آموزش علوم از پروژه استفاده کنيم

سفر به كره‌ي مريخ، چگونه در آموزش علوم از پروژه استفاده کنيم

آموزش زيست شناسي با پروژه، رشد آموزش زيست شناسي

علم زيست‌شناسي

اکولوژي رفتار

در اهميت زيست‌شناسي تكاملي

زمين زنده

ششمين انقراض گروهي

گزارش


مسابقه در كنار رود تندرو (گزارشي از هجدمين المپياد جهاني زيست‌شناسي)


از ميان يادداشت‌ها (گزارشي از هفدهمين المپياد جهاني زيست‌شناسي

زبان و ترجمه

واژه نامه‌ي توصيفي پايه‌ي زيست‌شناسي

زبان معيار در متون درسي

نگاهي به واژگان زيست‌شناسي در كتاب‌هاي درسي امروز

گفت و گوها

تجربه‌هايي در آموزش زيست‌شناسي، گفت و گو با دكتر هانس مورليس

فرار مغزها و نخبه پروري: گفت و گو درباره‌ي المپياد زيست شناسي کشور

آب ما را خواهد برد، گفت و گو با دکتر سرکارآراني در باره‌‌ي آموزش مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات

نو شدن از انديشه‌ها آغاز مي‌شود، گفت و گو با دکتر سرکارآراني در باره‌ي آموزش مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات(تكرار آب ما را با خود…)

عمر نوح براي فرزندان شما، گفت و گو با رهبر پروژه‌ي ژنوم انسان

گفت و گو با مجله‌ي پيک سنجش درباره‌ي المپياد زيست شناسي

گفت و گو با مجله‌ي رشد آموزش زيست شناسي ( پايگاه اينترنتي گروه زيست شناسي

تجربه‌هايي از آموزش بيوتکنولوژي در اروپا، گفت و گو با دکتر اکهارد لوسيوس، متخصص آموزش بيوتکنولوژي آلمان

زيست‌شناسي مجموعه‌اي از اجزاي گسيخته نيست: گفت و گوي دكتر نيل كمبل با دكتر ليندا گراهام (ترجمه(.

Advertisements

There are no comments on this page.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

w

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: